Shopping imorrn

Japp imorrn bär det av till karlstad på lite shopping. syrran ska på innebandyläger över dagen typ så ja syrran, pappa och olle åker. så blir shopping med olle imorrn och så ska jag försöka övertala pappa att köpa nya jeans (: , fast det är inte det lättaste.

ATT GÖRA I KARLSTAD IMORRN:

  • Kika efter praktikplats
  • Köpa underställ
  • Fixa nya tränings t-shirtar
  • Kolla efter väska till laptopen

VILL HITTA:

  • Uggs
  • Stickad tröja
  • Fuktcreme till ansiktet
  • Topp/ t-shirt eller något

Får se om jag hittar det jag söker imorrn. Måste verkligen sova nu, klockan är typ kvart i ett och jag ska gå upp klockan 6 ><.olle kommer inatt nu också förmodligen, han har varit i velen på fotbollsavslutning/ fest, fast ska sussa nu tills han kommer. natti natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0