Sommarvärme

Visst är vädert underbart alltå!
Slutade så jag och virran åkte med halv två bussen idag.
Följde med henne hem, vi åt våfflor hos hennes morfar hade gjort.
Låg ute och solade, pratade & så träffade jag hennes syrra rebecca som var hemma från norway.
Riktigt trevlig eftermiddag:).

kom nyss hem nu, virran skjutsade hem mig på 4-hjulingen.
så nu är det lite brådis, ska göra mig lite mat strax.
blir nog omelett & ngt mer :).
göra mig iordning och packa sportbagen,
sen vid tjugo över fem är det dags att åka igen.
fotbollsmatch i deje, ska hämta upp virran på vägen.
ska bli kul & spela med finns en risk att man får en ful bonnbränna på matchen :p
men aja, ska bli kul, men kommer nog bli väldigt varmt.
får se om olle hänger på från sunne ikväll, aja ha en fin dag i det härliga vädret :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0