Solat & ätit glass

Blev lite ändrade planer idag. Åkte upp till farmor imorse som det var tänkt, käkade & fikade & så. sen drog jag till skolan vid 12. skulle ju gått på två lektioner, men gick bara på eng, var en hörförståelse>< usch!
skippade historian, för var ju ändå sjukanmäld och mamma & syrran skulle åka hem.
så åkte vid 20 i två typ, gick av hos virran som var hemma idag. åkte 4-hjuling från henne & köpte glass, sen drog vi hit & solade, pratade, åt glass och läste skvallertidningar. härligt ute i solen nu alltså:).
nu ska jag snart iväg och klippa mig, ska vara i sunne vid fem. har inte bestämt mig riktigt än.
men det lutar åt snedlugg & så klippa upp håret lite, vad tror ni?
sen kommer ju olle hit med pappa sen, så ikväll blire äppelpaj med vaniljsås, hoppas jag:).
ska bli fint väder hela veckan ju :D happy happy!


nu ska jag gå & lägga mig i solen en stund till.

soliga hälsningar från mig, bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0