Skulle man kanske ta & köpa jordgubbar idag?

Blev grymt sugen på det nu, jordgubbar alltså!
Kanske ska köpa med det när jag ska till Olle sen.

Gick upp strax efter tio idag, mitt rum är som en bastu.
Satte i linserna & bytte om till bikini, sen tillbringade jag 1h i mammas baden baden stol.
lyssnade på musik, läste veckorevyn & mådde allmänt sköönt. 

har nyss ätit lunch/frukost, lasagne, sallad , tomater och jordgubbssaft & såklart en liten glass efter maten.
åker till torsby vid halve tre typ, då kommer mammi & hämtar mig.
så jag ska gå ut & lägga mig i solen ett tag till, sen blir det duschen & fixa till sig. 


S O M M A R     S O M M A R     S O M M A R     S O M M A R     S O M M A R     S O M M A R  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0