Skoltrött

Jag är så enormt skoltrött alltså, har ingen motivation för skolan nu det sista känns det som. Pluggat på näthandel idag, måste plugga massa till sen. Skulle vara skönt & ha de gjort imorrn istället för att skjuta upp det till nästa vecka. För nästa vecka är det ju läs- och hörförståelse nationellt prov i engelska, vad jag inte vill. är sämst på hörförståelse. visserligen är det inget man kan plugga på, men det tar klart på krafterna. på fredag har jag prov i historia om första världskriget, så det säger sig självt att jag lär & plugga en del imorrn och på torsdag. ingen motivation att lära mig. har ingen motivation till att gå till kl 16.00 fyra dagar i veckan. sommarlovet är 5½ vecka bort ungefär, inte alls länge i egentligen, men nu känns det som hundra år. jag vill ha sommarlov nu nu nu. någon mer som är skoltrött?


Kommentarer
Postat av: Jolis

Håller med/känner precis samma sak som dig!

2008-05-07 @ 08:23:49
Postat av: annis

är samma sak för mig, helt skoltrött!

2008-05-07 @ 09:10:49
Postat av: therese

usch ja, önskar att det var vi som tar studenten om 5 veckor nåt..

2008-05-07 @ 10:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0