Så var helgen slut

Helgen är slut, och jag själv är helt slut också för den delen.
Känns som att jag sprungit ett maratonlopp.

Fredag:
Åkte hem 20 i två.
Olle var här, åkte till sunne & handlade.
åt godis & pizza. kollade på indiana jones.
kollade på hockey, fast jag somna i soffan efter ett tag.
jag & olle gick & la oss 20 i två.

Lördag:
Jag & Olle gick upp kvart i 9.
gjorde oss iordning & duscha & greja.
åkte ner till sunne vid vid 10 & köpte blommor till Sofia & Ida.
hem & fixade till oss & käkade.
åkte till sofias konfirmation som började kl 13.00
kom hem slappade en stund & spelade tv-spel.
åt mat & fixade till oss igen.
åkte till torsby på Idas konfirmation kl 18.00.
åt middag med släkten efteråt & gav Ida presenten.
hämtade Olle vid kvart i 10 när vi åkte hem.
slappade mest när vi kom hem, somnade sent.

Söndag:
Gick upp halv 9.
duschade & fixade till oss.
Farmor kom med tårtan.
åkte till sunne på Sofias konfirmation som börja 11.00.
Kom hem vid 20 i 1, olle åkte på match.
käkade middag & så med släkten här sen.
sen åkte alla hem utom Farmor som stanna lite längre.
sen har jag bara slappat för jag har varit helt slut.
snacka om fullspäckad helg, men men tycker den har varit nice (:

har kollat up lite kläder på nelly.se som jag eventuellt ska beställa under veckan, men mer om det en annan dag.

puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0