S o m m a r

Drog ju till torsby igår eftermiddag som sagt, mamma skjutsade mig till volleyboll planen där olle & killarna spelade volleyboll. sandra var också där så pratade med henne & så köpte vi glass. 

vid sextiden käkade jag & olle pizza på uteserveringen på la strada, huur gott som helst.
pefekta vädret också. satt lite i tingshusparken innan vi gick hem igen.
alla var ute när vi kom tillbaka till olle, sen satt vi & fika påa ltanen allihopa & kolla på massa kort & pratade.
jättemysig kväll (:  kollade på lite tv, kikade på bond tsm med olle & jonathan.

åt hur mkt glass som helst igår hah, 4 st , sug på den ni ^^

idaaag: så gick vi upp vid 10 i 10 typ. och de var jag som frågade olle idag om vi inte skulle gå upp,
han som var tröttis imorse & jag som var pigg. ombytta roller:p.
duschade & gjorde oss iordning, var ute lite & så blev de sallad & bröd & sånt till lunch.
sen vare på med glajjorna & så gick vi upp till björnevi & kolla friidrott.
hela släkten min var där typ ^^ .

sitter hemma just nu, skulle egentligen kollat på olles match men kom fram till att det skulle bli drygt att sitta själv & vänta en timme innan den börjar, fast ska upp till velen sen på grillfesten. eller ja efter dom grillat,
de blir nog nice eftersom vädret är wonderful (:

ne nu ska jag dra på mig bikinin  & gå ut.

långt inlägg, eloge till er om ni orkade läsa ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0