Pluggkväll

image162

Måste säga att jag har fått en hel del gjort ikväll på näthandeln.
Har läst 4 kapitel av 5, så ska läsa det sista nu ikväll,
har jag tänkt iaf. Sen läsa igenom instuderingsfrågorna.
Ska läsa igenom lite sidor & så på matten också,
kan vara skönt & inte ha så mkt imorrn.

Skulle vilja ha tid att övningsköra imorrn,
och sen se på desperate housewives på kvällen.

Satt ute på altanen förut när jag läste, och gosh vad varmt det var.
Måste leta upp mina sunglasses snart, ett måste nu alltså.
men ikväll orkar jag inte, är för lat.
tänkte jag skulle lägga mig till tio. behöver mera nattsömn.
de sovrutiner som jag hade förut funkar inte längre.
nu tycker jag det är sent att komma i säng vid kvart över elva-halv tolv.
när jag gick i 9:an var det vanliga tider och det var inte ovanligt jag var vaken till tolv-ett.
aja långt inlägg. men godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: elin

desamma! söt blogg ((:

2008-05-06 @ 07:07:22
URL: http://ebjurling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0