Nya blogg.se alltså

Så nu funkar min blogg igen, så detta är alltså nya blogg.se? vid första anblicken verkar det ju bra :) .
svenskalektionen slutar nu så ska dra bort till idrotten och fråga om vi kan hoppa den idag så kan jag åka hem redan vid halv två. skulle vara riktigt nice alltså.

och by the way så blev jag klar med näthandelskursen idag så nu börjar jag 11.35 på onsdagar i fortsättninen, happy!

måste jämt lägga upp bilder på några snygga skor jag hittade förut



 

        snygga va? gissa om man blir sugen på & klicka hem dom (:

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Hihi söta men ingenting för mig.

=)

2008-05-21 @ 22:08:59
URL: http://angelicascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0