Ny frilla

Så vad har jag gjort i eftermiddag/kväll:

varit hos frisören, klippt upp håret & gjort en snedlugg.
känns fräsch & ha klippt av alla slitna toppar,
& så blev de mer frisyr av håret.
så än så länge är jag nöjd, bättre än förut :).

olle var här när jag kom hem.
satt ute på filten på gräsmattan & busa.
sommarvärme nu juu :).
olle upptäckte att jag hade bränt mig rejält på ryggen.
helt röd & har märken efter bikinin :p,
sen har även låren & vaderna blivit lite brända.
så nu är de lite ajaj, svider lite & är jättetorr om benen.
men men, imorrn blir solkräm & så sola framsidan.

jag & olle spelade badminton, fast det gick mindre bra :p,
men kul vare.
sen spela vi fresbee med syrran.
åt grillad korv & bröd & massa på altanen sen, mums!
sen blev de sanningens ögonblick, sjukt program egentligen alltså=P.
nu har vi nyss ätit äppelpaj & vaniljsås allihopa, mumma.
& så sett på lite hockey såklart.

imorrn blire skola till 20 i två, senfölja med hem till virran.
ska sola lite tror ja :).
åker till deje på fotbollsmatch sen på kvällen, hoppas mina skavsår har läkt bättre till imorrn :).

allt för mig idag, nu ska jag umgåås med olle (:

puss på er ! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0