MATTE B-KURSPROV !

Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna, men det har verkligen varit FULL RULLE!
har inte funnits ngn tid alls.

gårdagen spenderade jag i torsby. kollade på olles match uppe i fensbol, gick riktigt bra.
de vann med 3-1 (:

idag hade jag sovmorgon til halv elva, vaknade med världens afro (hade duschat innan jag gick och la mig), så håret förblev vågigt även fast jag plattat det. så uppsatt blev det idaag. bad hairday
 en samhällslektion idag, två timmar lagsporter & så lite eng.
den var frivillig men jao eftersom jag ändå var i skolan var jag där ett tag.

kanske inte har nämnt tidigare men ska göra om reading delen imorrn på engelskan.
så ikväll måste jag lära in lite fraser så jag förhoppningsvis kan plocka mer poäng på de.

och nu till rubriken, har matte b-kursprov på torsdag, så jag få plugga röven av mig hela veckan.
ifall jag ska ha en pyttepytteliten chans att klara det. för som det är nu har jag glömt nästan allt!

jaja skolböckerna väntar.


hej!

Kommentarer
Postat av: Jolis

Lycka till! :)

2008-05-26 @ 18:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0