Matte-b kursprov tomorrow

Skiver matte b-kurs prov hela förmiddagen imorrn, så tomorrow får ni hålla tummarna för mig!
är riktigt nervös & orolig för hur det kommer att gå, känns som det finns en risk för omprov.
har pluggat massa idag och olle har varit jättegullig och hjälpt mig en massa. du är bäst älsk! <3
har laddat upp med choklad till imorrn Mmm maraboue & så vatten of course & kanske en banan annars kommer jag hungra ihjäl.

måste käka en stoor frukost imorrn också.

jo käkade grillat & färskpotatis & massa annat förut, gott var det. kan verkligen äta hur mycket färskpotatis som helst, mosat  med smör (: .

ne nu ska jag & olle göra oss iordning, gonatt!


Kommentarer
Postat av: Jolis

Lycka till! :)

2008-05-29 @ 10:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0