Matlagningen tar sig

Jorå idag har jag gått ett steg längre inom matlagning, och kan ni gissa vad jag har gjort? jo omelett, undeerbart gott:)! Så min middag/mellanmål blev omelett med skinkbitar i och två rostade toast + lite körsbärstomater. sen åt jag lite special k redberries, bären är så goda när dom blir mjuka av mjölken. kollade på the hills samtidigt som jag åt, bra program alltså.

jag ska nog strax kila ut på altanen och plugga näthandel, har prov på fem kapitel på onsdag, vilket är halva boken typ, drygt 100 sidor. så har väl en del jobb framför mig. tror jag ska ta mig tid att se x-effect sen på mtv vid sju.nu blire plugga plugga plugga och plugga. vad gör ni idag?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0