Måste berätta..

att imorrn kommer det bli dåligt med uppdateringar. förmodligen ingen alls.
detta beror på att jag ska sleepa hos farmor imorrn, för har sovmorgon till halv 12 på onsdag.
& olle behöver plugga på sitt kursprov i kemi imorrn & de gör han bättre när jag inte är där,
tro mig (a). så imorrn sover jag hos farmor, ska försöka plugga en massa matte så jag inte har så mkt på onsdag.


tro det eller ej men jag har faktiskt pluggat drygt en timme matte ikväll, så nu har jag väl koll på lite mer.
men det är den där nedrans räta linjen som är svårast tycker jag.
glömt bort hur man gör, kommer ihåg det tog tid innan jag lärde mig sist.
får fråga lennart imorrn på mattelektionen.  


imorrn blir nog bra för farmor är snäll (:

på onsdag hjälper olle mig med matten så jag har ngn chans att klara kursprovet.
ingen träning blire heller denna veckan, finns ingen tid.
hur jag än vrider och vänder på det. får prioritera helt enkelt!
om ngn vecka är ju faktiskt skolskiten klar och då har man mkt mer fritid.
då blire träningar & vara aktiv  & bränna fett igen.
så fåre bli!

jo by the way så är jag ledig på fredag, afrikadagen.
& jag & olle ska kanske käka pizza, nyttiga är vi (:

gonaatt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag och Robert har också bestämt att vi ska äta pizza på fredag ;)

2008-05-27 @ 12:56:55
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: Ronja

Visst är det körit i skolan, håller på att döööööö! Dock lugnar det ner sig lite framöver, efer torsdagen. Wiho för skolan! (N)

2008-05-27 @ 13:25:10
URL: http://klingandemusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0