Konfirmation

Har varit på konfirmation för min syster sofia idag, ska iväg imorrn också.
och snart bär det av till nästa konfirmation i torsby, min kusin ida som tar (:.
var till sunne imorse jag, mamma & olle & fixade blommor & kort.
så nu jag köpt en ros till syrran (:

by the way så tycker jag vädret är supertråkigt, snöar i maj liksom?
blåser som tusan, regnar & snöar. sämre väder får man leta efter alltså!

ikväll ska vi käka & så hos ida efter konfirmationen, så kommer nog hem ganska sent,
eftersom det inte börjar i kyrkan förrän kl 18.00.
olle hänger med hem sen igen (:

nu ska jag dra iväg & käka cheese cake, mums!
kanske bäst & säga till er som inte vet, att det inte är ostkaka som det låter.
utan det är en jättegod glass. you must try it (: !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0