Konfirmation

Så vad händer idag då? Jag har nyss gjort mig iordning lite så ska strax kila ut i soleen:).
Sen kommer Olle hit alldeles strax också.
I eftermiddag ska välja kläder och så,
ska på min kusin Sebastians konfirmation senare.
tror det blir vita halvlånga jeans & en grön tubtopp men vet inte än.


förlorade matchen igår, tråkigt.
men that's life.
åt kotletter & massa god mat när vi kom hem (:

var nere i torsby går & inhandlade ett ny bodylotion från LdB, luktar underbart.
använde min rabattkupong så den blev en tia billigare också.
sen passade jag på att köpa ett nytt somrigt nagellack.
& så var jag tvungen fixa strumpbyxor(: .
kanske lägger in bild på nagellacket later, beror på om tid finns.

ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0