Inte länge till sommarlovet

Dagarna går skitfort, härligt alltså!
Slutat skolan för idag också, härligt (:
lånar en data i bibblan men ska strax promenera hem till olle.
desperate housewive ikväll också, måste måste se :D
jag & olle ska väl gå in till tarby sen & kika på present till mamma,
& så råka jag glömma mina skor hos farmor igår så ska förbi & hämta de.
om hon är hemma vill säga, kanske blir en fika där också (:

dagens positiva: vara med olle
dagens negativa: kom på att jag har en miljon saker att göra i skolan
dagens klädsel: blåa cheap monday jeans, blått linne ginatricot, syrrans gråa ucla tröja & så svarta ballerina från scorett.
dagens vill ha: after sun från LdB & beställa kläder


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också massor att göra nu innan sommarlovet. Det är så himla typiskt att allt kommer på en och sama gång :| Man blir sådär lagomt trött på skolan då..

2008-05-20 @ 19:06:21
URL: http://Korni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0