Idag slog skolmaten äcklighetsrekord

HUH asså för skolmaten idag. Jag äter i princip allt som det bjuds på i skolan.
Men idag gick det banne mig inte.
Dillgryta hette det men som sa jag beskrev det för pappa nyss "slem med köttklumpar i",
mysigt va ?;D
haha nej idag var det illa! gissar på att jag inte är ensam om denna åsikt ^^

blev en uppdatering idag ändå, lånar datan på bibblan.
väntar på att pappa ska komma in, så ska vi hämta syrran & så ska jag köpa mig mat.
ska plugga lite på pappas jobb innan farmor kommer hem från karlstad.
sen drar jag dit.

och vet ni vad - jag är lycklig, because jag klarade reading omrprovet idag. åh vad skönt!
G i eng B är grejer det, iaf för mig som inte ens tänkte läsa kursen :D

måste sluta pappa är på väg, men hare fint!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis! :) Vad skönt för dig :)

2008-05-27 @ 21:00:47
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: Emmms

ja de är de:P eller de kostar väl kanske frakt om man typ ska beställa något av erbjudandena! men högst 49kr. du får läsa på sidan :P

2008-05-28 @ 10:54:24
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0