Ibland överasskar jag mig själv

Måste erkänna att jag överasskar mig själv ibland!
Kom ju hem förut vid kvart i två typ.
Tog det lugnt ett tag & slappade.
men sen minsann städade jag mitt rum,
dammsög & plockade bort alla kläder och saker som var överallt.
sen fortsatte jag på nedervåningen & plockade.
hämtade nästan all min tvätt, plockade av lite på bänkarna,
la undan tidningar & annat, ja ni fattar grejen.
inte ofta jag har motivation till det.
fast det finns ju en liten hake varför jag hade motivation,
får nog nämligen pengarna som jag skulle arbetat ihop imorrn,
på afrikadagen. så då är jag helt ledig imorrn.

har nyss käkat lite mackor & saft nu.
satt fint i magen det ^^.
sen vid sju-tiden åker jag, virran & sofia och kollar på fotboll.
torsby mot arvika tror jag.
& så köper vi nog glass, kanske blir en mjukglass för mig.
eller kulglass, har tusan inte ätit kulglass i år än.
får se om olle möter upp vid fotbollsplanen också.
ska väl fixa till mig lite innan vi ska åka sen också.
men nu ska jag ringa olle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0