Har äntligen beställt en prenumeration

Japp hade fått hem ett reklamblad om prenumeration av veckorevyn i postlådan under veckan.
Har länge funderat på & prenumerera, dels för det billigare, sen är det ju alltid kul & få hem tidningen direkt i brevlådan, är den tidningen jag tycker är bäst också så atte:). Sen är det ju inte helt fel med lite presenter som hänger med, vit tunika, flip flop och en väska & ha badkläder i.
Så igår skickade jag ett svars sms, så nu är jag väl prenumerant :)!
Härligt & ligga & läsa i solen eller när man inte har ngt att göra.

Skjutsade ner olle till affären för en liten stund sen, han skulle iväg på fotbollsmatch i sunne så han blev upphämtad där. Ska snart börja fixa mig iordning för ska på sebastians konfirmation sen.
Så ska välja kläder, duscha, sminka mig osv om ett tag.
Efteråt skulle det bjudas på smörgåstårta och marngtårta tror jag, mums (:.
Får se om Olle möter upp och käkar sen också, hopas det (: !

Kommentarer
Postat av: therese

den lappen fick jag med, så jag är också prenumerant på vecko revyn nu :p

2008-05-14 @ 12:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0