GODKVÄLL

Jorå det blev allt fotbollsträning ändå, måste erkänna det var skönt & röra på sig lite.
fast åskade pyttelite i början & så blev det lite kallt men aja.
ska snart käka kvällsmat, sent & bra jag vet. mamma håller på & göra oboy på spisen till mig, hur gott är inte det på en skala då (:

ska skriva en svenskasak innan jag lägger mig, & så kanske läsa pyttepytte lite samhäll.

planer för imorrn 
 
- skola
- ringa sommarjobbet & bestämma tid för introduktion osv.
- leta morsdagspresent
- umgås med olle & sova hos han sen
- kanske käka mat nere på lustgården
- kika efter LdB:s after sun & ansiksrengöring

aja vi får se hur långt plånboken räcker, tråkigt nog behöver jag en ny rouge också.
går ju åt en del pengar till när jag ska beställa kläder också, men det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0