Första kolsnäs?

Ska man gå på första kolsnäs till helgen tro? hade inte tänkt att gå men är nog på väg att ändra mig.
är ganska sugen faktiskt på att gå, är ju så många som ska ut. hoppas vädret är fint bara.
håller på & verlar fram & tillbaka fast lär nog snart bestämma mig.
måste snacka med olle ikväll om hur han ska göra. någon som läser det här som ska ut?

förresten det är ju bonde söker fru nu, presentation av deltagarna. är en några mil härifrån som är med. Jörgen tror jag han hette och är från östmark haha. får väl se på tv:n snart. men kom ihåg jag bor inte i östmark ^^.
så illa är det inte här.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag har precis samma problem :( Och inte nog med det så har jag åkt på en förkylning :( Så jag velar också fram och tillbaka hur jag ska göra..



Förretsen, skinnjackan jag köpte kommer från Ellos. Den kostade 800:- men jag fick tvåhundra kronor rabatt på den, så jag tyckte det var helt okej pris på den :)

2008-05-21 @ 21:11:02
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Svar: ja varför är det alltid så?! jättejobbigt

2008-05-22 @ 11:42:32
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0