Dagen efter

Valborg var väl trevligt igår, jag,virran & anna köpte flintastek & potatissallad som vi grillade vid alstigen. var en del folk där men var så kallt så jag emelie & lollo åkte till olle, där de också var en del folk. var nice :). sen drog vi till sara, kom delad etta med virran på twister där hah :p. sen vid elvatiden drog vi hem till olle igen,hade skavsår + att de började regna. men men blev en del folk hos olle sen, var trevligt, fast blev ganska sent. fast jag tog en tupplur i soffan ett bra tag oxå. blev ganska sent sen men aja. i helhet hade jag en bra kväll :)!

idag är jag lite trött, mår ganska bra faktiskt. lite huvudvärk men annars bra. stannade hos olle till halv två idag. olle är bra, du får mig att må bäst. fick en twister av mamma som jag i bilen hem förut,  mumma. nu väntar jag på mat, är superduperhungrig. farmor, pappa & syrran är ute & eldar, fast har ingen lust & gå ut. blir en slappis dag idag:). får se om jag ska med till torsby igen sen när syrran ska spela träningsmatch, om jag inte har ngt annat för mig. och som sagt vädret är ju inte så jätteroligt idag.


hade ni en bra valborg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0