Bänkad i tv-soffan framför topmodel

Japp snart kommer jag vara bänkad i tv-soffan framför topmodel. Sen blire nog sängen strax efter det. Fast ska väl prata med Olle först. Har klippt en liten del av gräsmattan idag också. Ska nog lägga in ny klocka på bloggen snart tänkte jag, hittat en jag tycker är snygg och tror kommer passa.

Har en del planer för morgondagen, här kommer de:

  • Vara hos Farmor under förmiddagen med syrran, har idrottslektioner under förmiddan och går inte på de pga av mina skavsår, så jag börjar 20 i ett.
  • Har två lektioner i skolan
  • Åka och klippa mig i sunne, skönt & fräscha till håret lite.
  • Olle är förmodligen här hemma redan när jag kommer hem från frissan, då blire ev. äppelpaj & vaniljsås & umgås.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0