Äntligen helg

ja då var det äntligen helg då, efterlängtat!
provet kändes bra idag också, fick reda på att jag fått G på min uppsats också,
ren lycka asså trodde inte jag skulle klara det :).

varit hemma sen två typ,
fått brev från sommarjobbet med schema, info osv.
så ska ringa dit till veckan så ska jag på introduktion & träffa personalen.
det ska bli nice.
har nyss duschat nu, ska snart fixa mig lite käk.
sen ska jag göra mig iordning för ska till sunne,
ska ta kort til legitimation, är ju på tiden jag skaffar det nu :p.
olle åker med mamma & pappa hem också,
så vem vet det kanske blir blåbär & glass ikväll ?
skulle tro det :)!

Kommentarer
Postat av: Lollo

vart ska du jobba då? :)

2008-05-16 @ 17:29:48
URL: http://sundaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0