6 skoldagar till sommarlovet

6 skoldagar till sommarlovet, så nära.
slutar den 13 juni men är lediga imorrn pga afrikadagen, ledig nästa fredag för då ärre nationaldagen, sen ons,tors sista veckan är jag också ledig om jag inte har ngt kvar.
har inte det som det ser ut just nu iaf, det är väl matten isf.
om jag inte skulle klara den.
blir ju 7 dagar kvar om man räknar medavslutningsdagen, men det gills inte.
gosh vad jag vill ha sommar nu på en gång :D

mina planer inför sommarn :

- jobba 4 veckor i cafeterian/receptionen på  finnkulturcentrum
- bada, sola & äta MASSOR med glass
- vill på husvagnssemester till öland eller västkusten igen kanske
- vill till sthlm efter jag jobbat
- umgås med olle & vänner
- spela a lot of socker


vad ska ni göra i sommar ? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0