wednesday



vadå söta skor (:
jaja.
dåligt med uppdateringar nu på sista tiden, i know.
känns inte riktigt som man har tid nu på sommarn heller.

sommarlov på fredag iaf,
man kan säga jag fick mitt i måndags redan.
imorrn är jag ledig.
ska till grandmother, se på kusinens skolavslutning.
m,m (:

haft de supernice med olle ,
igår och idag (:
och ffs sverige vann ju mot greece igår :D

måste kolla ut kläder till avslutningen imorrn kväll också.
inte det lättaste, håller tummarna för fint väder på fredag.

blir ingen update förrän jag kommer hem imorrn eftermiddag tror jag,
aja det märks.
men brukar aldrig vara så morgonpigg så jag hinner med & blogga på morgonen :p

goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0