Uppskattat

Städningen blev verkligen uppskattad. Mamma sken som en sol och pappa verkade jättenöjd. Känns verkligen som allt slit var värt det då. Tänk vad mycket uppskattning kan göra. Jag och Sofia funderade även på att göra en chokladkaka till de kommer hem från sunne, men vi får se. Känner mig ganska utsliten nu. Ska visa mamma på klänningen sen från stylebystars, åh vad jag vill ha den.

Monika och Ricky åker från sthlm snart och vovven valter såklart. För er som undrar vem Monika är så är det min moster och Ricky är hennes kille. Hon stannar i drygt två veckor så ska bli jättekul. Ricky åker hem en sväng imellan och kommer tillbaka. Sen om drygt en vecka kommer Rickys dotter My hit också. Har alltid tyckt det varit jättekul när Monika kommer, kan ju bero på att man aldrig träffat henne så mycket, utan att det blir några gånger om året.

Kommentarer
Postat av: Mona

Ja trodde också sverige skulle vinna :( riktigt tråkigt.. Hoppas du får en trevlig midsommar :)Kram

2008-06-19 @ 18:05:29
URL: http://monaalsuntfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0