Startade dagen med en isglass

Vaknade sent idag också, fast till skillnad från igår så var jag medveten om det idag. så när mobilklockan visade 12.27 steg jag upp. Men det är ju sommarlov man måste ju få sova ut nu ffs. Och sen när jag börjar jobba då blir det inga långa sovmornar.

Min frukost fick idag bli en isglass. GOTT! Så vad händer idag? - Vet inte om jag hakar på de andra och åker till torsby sen och kikar på syrrans fotboll, men om Olle åker med mamma & pappa hem efter jobbet så stannar nog  vi hemma. Sen måste jag ta tag i röran i mitt rum idag. Clothes and shoes all over the room, och jag får nästan panik av att se på det haha. Ett tecken på att man börjar bli vuxen kanske? Who know!

Känns vädigt frestande med lite ostbågar nu (A). Fan vad dålig karaktär jag har haha.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Ja, det löste sig tillslut ;p Tack så jättemkt :)

2008-06-17 @ 13:36:15
URL: http://melissao.blogg.se/
Postat av: Raougina

gott :)

2008-06-19 @ 22:59:43
URL: http://raouginas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0