Fullspäckad dag

Imorse vid 9-tiden drog jag, olle, mamma, pappa & syrran till karlstad.
kom ner strax efter 10. bergvik först, hittade lite smått & gott.
käkade jättegod mat. & hade jättemysigt när jag & olle<3 strosade runt där.
åkte in til stan en snabbis sen också, åt twister & köpte mig ett par skor.

sen vid ett drog vi vidare till storfors.
hade fotbollsmatch i sommarhettan. 
och tro det eller ej men vi vann faktiskt med 5-2.
superhärligt (: .
slog nog rekord efter matchen att vara snabb i omklädningsrummet.
på drygt 5 min hade jag duschat & bytt om och var klar.
gissa om olle & familjen var förvånade =P.
dock var väl inte resvägen hem den roligaste, tog ca 1h & 40min till tarsby.
där vi lämnade av olle, sen handlade vi & så så var inte hemma igen förrän 20 över sju.
där kan man snacka om heldag.
men har varit riktigt nice!

dagens inköp blev

bikini från H&M
body från Ginatricot
Örhängen, hårspänne, hårnålar från Glitter
Skor från Din sko

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag såg dig på Gina! :P Men du såg inte mig, gick ut mot parkeringen! Skulle också köpa bikini, men den var sluuuuuut ;(

2008-06-09 @ 21:22:55
URL: http://klingandemusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0