Födelsedagsfirande

Blev senare än väntat igår, kom nog inte hem förrän vid halv tre inatt.
drack väl lite mer än jag tänkt mig, men det var en rolig kväll!
olle var snygg som bara den också (:
fast tycker inte riktigt om den svängiga vägen hem från velen.

jag & olle steg upp redan vid 10 över 9 idag.
olle skulle iväg & jobba och jag skulle bli hämtad strax efter 10.
skulle iväg och fira kusin Ida som fyller 15 idag, grattis!
så vi var och grattade henne ngn timma (:
sen bar det iväg hemmåt, jag var hungrig som en varg när jag kom hem.
så slängde i mig lite mat, eftersom min föda under dagen främst hade bestått av vatten.
och lite saltapinnar & jordgubbstårta, årets försa jordgubbstårta idag (:

slappade lite här hemma, somnade en timme på altanen efter maten.
superdupergod mat idag, kycklingfilé, ris och currysås, mums.
har pluggat i eftermiddag, skrivit lite info om fidel castro & kuba, läst lite praktisk marknadsföring.
har varit hos grannarna och klippt gräs & så också, jag & syrran har lite extra sommarjobb i sommar.

& nu väntar jag faktiskt på mat igen, haha.
blir räkor ( såna där gooda man skalar själv (: ) & rostade mackor,
eller om vi ska göra räkmackor, aja gott är det iaf.

blir lite mera plugg ikväll, & så ska jag prata med älsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0