FIA MED KNUFF

Dålig uppdatering för mig idag. Vaknade senare ( läs: mycket) senare än jag tänkt mig. Somnade inte förrän ganska sent och när min klocka imorse var nio var jag hur trött som helst, så sov vidare. Hade egentligen bara täntk sova en stund men kom inte upp förrän klockan var tio i tolv. Aja får ta nya tag imorrn istället!

Monika och Syrran var självklart vakna när jag kom ner. Så jag åt frukost och så spelade vi spel. Sverigespelet och Fia med knuff, fia är kul ju haha. Tog en promenix  på 45-50 min efter spelandet, alltså vad pigg man blir av att vara ute en stund. Och så fick jag en liten lyckokick när jag såg att nya VR låg i brevlådan idag. Käkat lunch & under tiden vi käkade kom min kusin och min morbror. Så vi har fikat och spelat fia igen. Fast nu har Monika åkt iväg med dem och fiskat.

Fotbollsträning för mig som gäller ikväll, skönt & röra på sig.

Alltså vad grymt tråkigt väder det är , var är solen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0