Clothes all over the room

Började städa i min garderob förut. Kände mig värsta motiverad och gick bra. Men sen som ni säkert vet, att om man tar en paus och gör något annat. Så är det lätt att man inte orkar ta tag i rummet igen. Någon som känner igen sig? Och ja precis så är det för mig. Jag orkar bara inte, får tare imorrn. Fast ja det jag hann & fixa iordning i gardroben blev bra.

Vi ska snart käka kvällsmacka här. Tänkte rosta lite mackor & ha makrill på, supergott verkligen. Syrran berättade om ett program nyss som börjar 21.55 på tv400 som hette smarta modeller eller något. Blåsta modeller ska bevisa att de är smarta, haha. Kan nog vara värt att checka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

javisst.. bara det att jag inte äger en enda krona längre :p

2008-06-16 @ 00:26:45
URL: http://[email protected]
Postat av: J

tack desamma :)

checka musorna.blogg.se då och då

världens bästa musikblogg :)

kram

2008-06-16 @ 14:06:48
URL: http://toraeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0