11 hundvalpar var minsann inte dåligt

TJO!

slutade skolan kl 10.00 idag.
så åkte hem halv 12, fick skjuts på vägen hem av mina grannar (: .
åkte till linda ett tag efter jag kom hem, där en av deras hundar fått 11 hundvalpar för en månad sen typ.
grymt söta var dom allihopa (: pratade & så, italienarna kanske kommer nästa sommar hoppas hoppas.
skulle vara grymt kul :D !
har jämt fräschat till mig lite, ska strax ta bussen till torsby, där jag ska möta upp olle.
ska fixa lite ärenden & så, sen hoppas jag att olle vill premiär bada med mig vid kollsberg (:
fast det tvivlar jag på, för han är mer badkruka än mig :p haha.

kommer hem tomoorrow , hare fint i de soliga vädret  (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0