vad har hänt idag?

♣ Käkat toast på lustgården med Maria
♣ Suttit på samma buss som torsby läskigaste alkis, enligt mig iaf
♣ Liftat med en fyrhjuling hem från bussen, tack gustav
♣ Kollat på massa tv- program top model, the hills, dismissed, next
♣ Försökt och beställt remover till mina extensions, men man måste beställa för mer än 100 kr så får klura på det lite
♣ Pratat med Olle, som äntligen är hemma igen


Har umgåtts med Maria det mesta av dagen, hon gick för ngn timma sen men är nog på väg hit när som helst.
De åker hem redan imorrn så hon sover här ikväll, ska bli riktigt skoj.
Är lite smått jätte avundsjuk på min syster just nu som varit i karlstad och shoppat under dagen,  hon hade typ hur mkt fint som helst med sig hem. Är avis på Olle också när han berättar om allt han köpt i sthlm. Men får tänka att det är min tur snart, för jag och olle har tänkt att åka till sthlm inom en snar framtid. Kanske nästa torsdag, om det passar. Så det är väl inte så länge kvar. Men ni kan väl tycka lite synd om mig va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0