somebody told me

Sitter i skolan nu, turism- natur,kultur och miljö. Håller på och letar info om Italien nu. Har ett kulturprojekt typ.
Kommer nog bli en ganska stressig eftermiddag, tyvärr. Orkar inte riktigt det just nu, hela jag är trött och behöver några timmars sömn.

Kommer komma hem runt fem och då ska jag käka och helst hinna plugga lite och sen åka upp till torsby runt sex om jag hinner för att vara med på springträningen. Annars får jag komma till tiden vi har i hallen.
Aaah iallafall så kommer väl hem runt halv nio. Blir väl dushen  och så kanske kolla på i huvudet på gynning. Nu när vi väl fått 5:an.

Och som vanligt, måste nästan säga så. Så ska jag väl försöka plugga. Låter inte det här roligt:

♦ Historia prov torsdag
♦ Samhällsuppgifter till imorrn
♦ Engelska skrivningar till fredag, 3 st eftersom jag ligger efter
♦ Läst ut boken + engelska recension gjord till efter lovet

Har haft matteprov idag också, gick dåligt. Känner på mig att det inte kommer att räcka till ett G.
Håll tummarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0