nu tar vi nya tag

image78

Ska ta nya tag med bloggen igen, vet jag varit sämst på att blogga nu, inte en uppdatering på snart två veckor.
men nu så kanske motiveringen är tillbaka. man kan ju alltd hoppas.

Varör en bild på the killers album hot fuss ?
Jo för att jag lyssnar sönder deras låt 'somebody told me', så jäkla bra låt alltså.
Har börjat laddat ner lite ny musik, wonderful. The Killers, Sahara Hotnigts, Kent och Lasse Lindh än så länge. Men jag undrar varför man alltid blir helt tom i huvuder när man ska ladda ner saker, allt som man funderat på att ladda ner försvinner ur huvudet just då. Haha aja..ni fattar grejen.

Nej nu ska jag kila iväg och få i mig lite breafast  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0