mysig hemmakväll

Jo ikväll blir det en mysig hemmakväll, ska käka kyckling och potatissallad, superduper gott och jag är jättehungig. men maten är klar snart så :D. Följde med Olle hem efer skolan en sväng förut, drack ngt special kaffe, espresso vare nog eller caprichino ( stavning), gott iallafall och så satt vi och kladdade ner våra nya scheman. Kladda över håltimmarna som man alltid gör, fast blev tyvärr inte så många & kladda över "/.  Olle började måla smileysar på lektionerna på sitt schema : =)  =| =( , och det dröjde inte länge innan jag satt med det heller. Så nu är lektionerna betygsatta med glad, ledsen eller mittimellan gubbe.

Ska se på let's dance ikväll och så skulle jag behöva trampa lite på träningscykeln. Blir nog sängen ganska tidigt tror jag för ska försöka gå upp ganska tidigt imorrn, ska kanske hjälpa pappa att tvätta bilen.
Blir ingen Olle på hela helgen heller för han åker till sthlm tidigt imorgon bitti och kommer inte hem förrän på måndag. Så ses nog inte förrän på tisdag men då ska jag minsann bombardera honom med pussar. Saknar honom redan. Men blir ju väldigt roligt på tisdag när vi ses så =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0