6 poäng på två dagar

image71

Har vunnit två matcher på två dar nu, och det betyder 6 poäng, gytt :D.
Gjorde två mål också, så nu är jag glad haha.
Är hemma och har duschat nu, ska snart äta pannkakor, ska bli riktigt
nice. Tror Maria kommer hit en sväng snart också, eller om jag ska dit.
Roligt, ses så sällan så har typ alltid en miljon saker att prata om.

Ska leta efter nya american pie filmen så jag kan ladda ner den till
på tisdag när Olle kommer hem, är den bra?
Ska nog se på film på tisdag kväll när vi ses och äta glass, of course.
Fast måste träna på tisdag innan, för på torsdagsträningen är vi på hockey
Färjestad - Mora. Fast turligt nog har vi träning samtidigt på tisdagar.

Måste dra, har en känsla av att pannkakorna väntar på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0