Mera bloggande framöver

Har varit dåligt med bloggande på sista tiden, fast det har faktiskt en orsak. Datorn har inte funkar på två veckor så mamma fick igång den förut, fast den verkar inte helt clean så vi får väl se hur länge den är igång. Sen så har jag helt enkelt inte orkat, när vädret var som bäst hade man ju ändå ingen lust.

Iaf  så blir det snart en egen laptop och så är det inte helt otroligt att det blir en ny mobil senare i sommar/till hösten.

Var på semester till kusten med familjen och Olle så var borta över helgen, en kort tripp men det enda som passade pga att jag jobbar. Men det var jättemysigt, smögen är jättefint.

Och om knappt en veckan drar jag och Olle eventuellt till sthlm, hoppas hoppas. Vill ha lite nytt i garderoben.

Har snart jobbat klart också förresten, jobbet är verkligen toppen så där skulle jag kunna tänka mig att vara igen. Ska jobba en dag extra den här veckan så är bara ledig på torsdag. Ska nog träffa Virran på torsdag också, ska bli riktigt kul eftersom hon jobbat i norge hela sommarn.

Nepp nu väntar mamma i köket med kvällsmaten!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Lycka till med bloggningen i höst! :D

2008-08-06 @ 11:27:07
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0