tisdag

Har inte hunnit med något bloggande under dagen idag, brukar jag aldrig hinna med men beror ju på att jag oftast kommer hem ganska sent!

Idag fyllde frida 18 år & så klarade hon teorin. så jag virran & anna köpte present till henne under eftermiddagen. bröt mitt godisförbud idag också eller jag fuskade :|. Var 11 personer som käkade mat hemma hos frida, kycklingfilé, ris och bearnesås(stavning hej?) åså sallad. var riktigt gott iaf. Sen var det planerat ett bus till frida, de satte på henne ögonbindel, leopardklänning, lila läppstift, peruk, högklackade skor och två par handklovar. och körde när henne till torsby där hon fick stå utanför jouren ett tag :P. sen när vi kom tillbaka till ria blev det cheese cake som kajsa och elin hade bakat & sen blev de chokladtårta. haha känns verkligen som jag behöver träna nu, men orkar inte ikväll..får bli fotbollsträning imorrn.

är ganska trött nu kom inte hem förrän vid nio så ska strax sova men först ska jag slå en pling till olle<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0