svarttaxi hem

Dryg skoldag måste jag börja att säga. Hade idrottslektionen med Teresia imorse, gick ganska bra. Skönt & ha de gjort så är det en sak mindre & göra.

Jag & Virus åkte med Linda hem idag, racing på skogsvägen de sista & hög musik. Haha!
Härligt & komma hem tidigt & mkt roligare än att åka buss.

SÅ VAD SKA ELLI GÖRA IDAG?

ska se på the hills vid fem & käka något.
kanske plugga turism vid 6 en stund om jag hinner,
vilket jag förmodligen inte gör.
åker på träning upp till torsby sen vid sju.
tränar till klockan åtta & åker hem.
sen klockan nio är det desperate housewives :)


vad ska ni göra?








Kommentarer
Postat av: Debbie

Jag vet inte vad jag ska göra, borde läsa.. men jag har ont i huvudet och är otroligt trött. Så ville tjejerna ses ikväll, men ja.. vet inte om jag orkar nått av det :/

2008-04-15 @ 16:50:29
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0