söndag då

Som jag skrev i förra inlägget så hyrde vi filmen hairspray igår. Niklas & Samuel lagade jättegod mat, pomefrite, svampsås och jättegott kött & så efterrätt gammaldagsvanilj glass & hallon & blåbär,hur gott som helst verkligen. & såklart godis. ne har väl inge direkt godisförbud denna månad, tar nog nya tag i maj istället.

har varit hos olle under dagen, blev kittlad så jag inte visste var jag skulle ta vägen. haha hemskt. varit och hälsat på min farbror också. är hemma nu, har käkat en hel massa mat. åså har jag fikat med kaffe & chokladrutor för morfar och anna gärd kom nyss. olle kommer hit sen runt sju kanske, får se om det blir promenix då.

jag ska väl fortsätta skriva på min filmrecension på shakespeare in love nu i eftermiddag, tar nog lite tid för tyckte handlingen var ganska komplicerad. men lika bra & ta tag i det idag så slipper jag imorrn när det är träning. skulle behöva städa i mitt rum också, om jag orkar ta tag i det.

Kommentarer
Postat av: Debbie

Jag fööörsöker ha godisförbud, men de går inte så bra, haha.

2008-04-13 @ 17:26:02
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0