Slut på helgen

Varför går helgerna alltid så fort? Känns som att det var igår det var fredag. Kommande skolvecka blir nog inte så jättejobbig ändå, är lediga på onsdag, studiedag eller något. Känns som veckan automatiskt går fortare när man är ledig en dag, och sen veckan därpå är det valborg :D.

Ska äta kvällsmat strax, blev ganska sent idag tyvärr. ska hoppa in i duschen sen & sen blire sängen. kanske ska börja skriva på brevet som jag glömde bort att göra förut. Var duktig och städade mitt rum förut, dammsugit och torkat golvet så nu är de fräscht igen. behöver väl damma av lite grejs & sånt men de tar jag en annan dag.

har inga planer för imorrn? ska försöka gå ut & gå om jag får sällskap. blir tyvärr ingen träning, är förkyld så min kropp får ta igen sig.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0