sjukhusbesök

Var till vårdcentralen imorse, skulle kolla upp varför jag har huvudvärk så ofta. Fick ta en massa prov också, 5 små rör & ett lite större. Gjorde inget ont eller så men jag gjorde felet och kollade för mycket, jag är lite vimmelmagig som man säger. Så jag svimmade av i några sekunder, kallsvettig, illamåenda och suddigt för ögonen. Inte första gången jag svimmar, men är riktigt obehagligt. Kom hem igen vid halv elva ungefär, fixade till mig lite & fick med mig en macka i bilen. Dags för skolan, mötte upp med Linda som är i torsby och praktiserar.

Blev ingen idrott för mig idag, kände jag ville vila lite, var ju sjukanmäld också så köpte med två kanelbullar & gick ner till farmor och fikade lite. Blev skjutsad till mammas jobb sen,  var bara där cirkus en halvtimma för sen åkte vi & hämtade pappa. Så nu är jag hemma, de andra är i sunne på utvecklingssamtal. Funderar på om jag ska vila lite. Ska nog käka tacopaj & se på the hills vid fem, gott. Sen blir det nog fotbollsträning ikväll om jag orkar. Ska gå in & kika på vaifs hemsida nu när träningen börjar.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas det blir bättre snart då! Puss

2008-04-14 @ 17:06:51
URL: http://sundaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0