Shopping med mamma

Inte hunnit med någon uppdatering idag. Dagen har verkligen varit fullspäckad. Gick i skolan till 20 i två, sen käkade jag mjukglass med farmor som vi hade gjort upp tidigare under veckan, farmor är så gullig :). vid 20 i 3 hämtade mamma mig, åkte hem & gjorde oss iordning lite sen drog vi till sunne, där vi mötte upp med sofia (min syster), hon köpte sig ett par skor på garderob så jag passade på att köpa en tunika också. köpte godis & lämnade av henne igen för hon skulle på konfirmationsläger. jag & mamma drog vidare till karlstad vid 5, så var framme sissodär kl 6 ungefär. efter att ha köpt med en bildel till pappa. blev donken direkt vi kom fram till bergvik, provade ngt nytt typ ciabatta bröd på hamburgaren, var gott faktiskt, och superdupermättande. sen kikade vi runt i lite affärer mamma & jag och var smakråd åt varandra:). var en trevlig dag/eftermiddag/kväll. åkte inte från karlstad förrän vid 20 i, sen var vi in i sunne på vägen hem, så vi kom inte hem förrän nu typ.


Inhandlat idag :

  • Blå/turkos tunika från garderob 149:-
  • Svart tunn kofta från vero moda 130:-
  • Svarta ballerina skor från scorett 299:-


nu ska jag äta potatissallad och rostbiff & revbensspjäll med mamma & pappa :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0