shakespeare in love

image130

SHAKESPEARE IN LOVE!
håller på och skriver en filmrecension just nu,
filmen var inte dålig men den var inte bra heller, den ligger där mittemellan.
lite för komplicerad handling för mig, sen är det ju från person till person vilka filmer man gillar.
den var okej, men det är ingen film jag skulle rekommendera kanske.
kan lova att den är svår att skriva om. recensionen ska vara klar på tisdag men är skönt att inte ha allt till dagen innan. ha en trevlig söndagskväll. kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du har haft en bra helg! :)

2008-04-13 @ 23:46:33
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: therese

hehe. nej men min helg har vart tråkig så därför ville jag att skolan skulle börja, nu har jag ändrat mig ;)

usch det är jobbigt att skriva recensioner tycker jag.

2008-04-14 @ 11:06:02
Postat av: Julia

Den kollade vi på engelskan. Jag somnade! Så usel film! Jag tycker synd om dig :)

2008-04-15 @ 14:49:40
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0