my day

Var tröttast i morse, well hade 2 timmar idrott på morronen. hade lunch vid halv elva & fick reda på under lunchen att en lektion var inställd & den andra behövde vi inte gå på, så jag åkte hem med halv tolv bussen, wonderful.
fick mig en liten promenix på drygt 1 km också, så tjugo över tolv var jag hemma igen.
har bara slappat, gick & la mig strax efter två och sov till strax innan halv sex, var verkligen välbehövligt.
det jobbiga är att jag har ingen matlust när jag sover på dagen, och har lite ont i magen, men drack lite kaffe & käka bullar när jag gick upp & så kolla jag på the hills. & sen på made & x-effect & så next nu. mtv hela dagen låång typ. har ätit en glass också (a). ska träna lite pilates snart, ska bli skönt & träna lite. har faktiskt lite träningsvärk sen igår. ska börja träna fotboll & innebandy igen nästa vecka, gytt. aaja hoppas mamma blir klar med maten snart för vill inte käka för sent. just ja, mamma har köpt vindruvor, och kärnfria till&med, vadå gott.

Kommentarer
Postat av: sara

nää verkligen inte!
Men nu e de helg :) bekymmren med skolan de får vänta tills måndag

2008-04-04 @ 16:03:27
URL: http://tonight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0