Möta Olle & äta glass

Ska kila iväg och möta Olle om ca 50 min, ska nog passa på att köpa oss i en glass i affären då också, sen blire ju en promenix på drygt 3 km också.

Låg på balkongen en stund förut, men det blåste lite för mycket "/. Ska börja skriva en text/artikel på engelska om när man blir vuxen typ, ska vara klar imorrn och jag har ingen lust att skriva på den ikväll. ska dra ut info om ryska revolutionen också till imorrn + att jag ska plugga in ca 30 fraser på engelska.

Bekännelse: tror det var första gången som jag kokte makaroner helt själv idag, illa jag vet, men jag suger på & laga mat & så tycker jag det är boring haha. jag kan bara jag vill.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh! Jag tycker temat inför årets kursprov i engelska är svårt :|

2008-04-24 @ 20:00:27
URL: http://Korni.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja, visste du inte det? ;)
Det borde väl eran lärare ha sagt?

2008-04-25 @ 17:56:11
URL: http://Korni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0