berg flyttar in

Sitter och kollar på den nya serien på tv4 berg flyttar in, denna gången bor hon hemma hos lasse berghagen. fast är lite besviken, trodde programmet skulle vara bättre, fast ja de är ju bara halva programmet som gått ännu. men det duger & kolla på.

slutade tidigt idag, närmare bestämt vid halv 12. runt halv ett gick jag, sandra & sara till arbetsförmedlingen så skrev in mig. tur de följde med och hjälpte mig, var hur mkt som skulle fyllas i haha. åkte med farmor till ulf, annelie, johanna & seb sen. fikade & så. var hos farmor ett tag sen & så  kom mammi & fikade. handla lite, & ja köpte nya numret av veckorevyn, gosh vad bra den tidningen är. har löst korsordet, med lite hjälp från pappa. så nu ska jag skicka in för vill vinna biobiljetter, haha.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har på det i mitt rum me :)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-04 @ 21:56:46
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0